úterý 9. dubna 2019

Prezidentský komix

Jejda, já úplně zapomněl na tyhle stránky. Tak rychle, než bude pozdě.

O tom, zda je základní škola k něčemu dobrá, jsem měl vždycky vážné pochybnosti. Ale dneska mě Lukáš překvapil. Ve škole vymýšleli do předkreslené šablonky komix. N8š mladý autor použil dvě zdánlivě protismyslné figury - prezidenta Zemana a prasátko Toma a hrdě si s tím přihasil domů.





Výsledek je vynikající!


Tedy pokud se ve škole dělá tohle, tak za mě dobrý. Pobavilo to nejen Frantu, ale i souseda Honzu. Ten k tomu prohlásil: >>Ten kluk je vtipnej po tobě :) Možná ještě víc vtipnej. Dneska jsem něco dělal na zahradě, přišel za mnou a povídá: "Slyšel jsem, že tu něco děláš a moc Ti to nejde. Tak jsem přišel."<<

No a my se teď doma dohadujeme, jestli je po mě vtipnej, nebo po Pavle drzej.


Žádné komentáře:

Okomentovat