pondělí 27. srpna 2012

Na chatě

Na konci srpna se táta chystal odjet pádlovat do Švédska. Chtěl jsem tam vyrazit s ním, ale mám zatím trochu krátké ruce a hlavně - máma se rozhodla odjet na chatu a měla s ní jet babička a prababička. No a o ty ženské se musí v divokých šumavských hvozdech někdo postarat.

S babičkou v houpací síti z Mexika

Tak jsem se rozhodl, že tu starost o ženské vezmu na sebe a s tátou pojedu až někdy příště. Dobře jsem udělal. Čekal mě týden plný sluníčka a ta starost o ženské nakonec tak špatná nebyla. Mohl jsem se houpat v houpací síti, nebo spát na prababičce. Jak se mi kdy zachtělo.


Prababička

Ale nemám rád žádné velké povalování. Tedy kromě ranního spaní - spím třeba až do deseti hodin, to je ale něco jiného, někde síly na průzkum světa nabrat musím. Takže protože se nerad válím, rozhodl jsem se veškerý volný čas na chatě věnovat nácviku nové dovednosti.


Teď sledujte, co už umím!

Naučil jsem se totiž, že člověk nemusí ležet pořád jenom na zádech! Jo, já už se kliďánko otočím i na břicho. Není to pro mě ještě moc pohodlné, protože mě po chvíli začnou bolet ruce, nebo něco, ale je to v pohodě. Když mě totiž něco zabolí, zavřískám, a hned ke mně někdo přiběhne a otočí mě nazpátek. A jak se mi uleví, už se zase vesele točím. Mám pocit, že to dospělé kolem mně baví a tak na ně volám, aby si taky užili tu legraci.

Nejdřív natáhnu nohu.
A jak to dělám? Sledujte fotky, vy ťulpasové, to se naučíte hodně rychle. Nejdřív natáhnu spodní nohu a tím se trochu natočím.

Pak posunu i vrchní nohu
Pak trochu jako vytočím nohu vrchní. Je to tedy balet, ale jestli to jde jednodušeji, tak mi to ukažte, chytrolíni!

Hmátnu rukou
No a nakonec si pomůžu ještě rukou. Navíc tam kam se otáčím, je většinou nějaký zajímavý předmět, který tam někdo nachystá. Ani nevím, kde se všechny ty hračky berou a proč jsou zrovna tak daleko, že na ně bez otočení nedosáhnu. Asi si o tom budu muset promluvit s mamkou.

A jsem tam!

A jakmile jsem na břiše napočítám do padesáti a volám na rodiče: "Přijďte si mě otočit, mně už to na břiše nebaví!"

Poprvé v Lipně
A protože má z mých pokroků celá rodina radost, za odměnu se třeba jdeme vykoupat do Lipna. Tedy řeknu vám, ta voda ale studí! Ale dá se to vydržet. A představte si to, někteří lidé, třebas máma, nebo babička, umějí i plavat! To se musím co nejrychleji naučit. Taková zábava, plavat si ve vodě!

Jak to ta babička dělá?

Tak už víte všechno o tom, jak jsme se měli na Lipně a příště vám táta poví, jak bylo na prvním výletě pod stan.

Mějte se!
Lukáš

Tady se nám líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat