úterý 9. dubna 2013

Jaro je tady


V posledku jsem neměl mnoho příležitostí psát o novinkách. Událo se toho totiž docela málo. Ale i přes to Lukáš nelenil. Ani já jsem nelenil a celý únor a březen mu po odpolednech stavím dětský kajak, aby měl v létě na Lipně na čem jezdit.


Lukáš s Pavlou na kontrole lodě

První velkou akcí, o které je třeba se zmínit je výlet, který na sklonku zimy podnikli Lukáš s Pavlou. Uprostřed sněhových a jiných kalamit se rozhodli, že navštíví kamarádku Vendulu a její rodinu, žijící v Litomyšli. Což znamenalo přejezd přes obávanou část Vysočiny u Pejřimova, a Humpolce. Cestu dobře zvládli a dokonce mi i auto vrátili bez škrábnutí.

Zleva: Štěpán, Vendula a Lukáš


V Litomyšli dali jednu kešku a podívali se do Smetanova sálu, který jim otevřel Venduly manžel Leoš. Na prohlídku se Lukáš vydal i s kamarádem Štěpánem a nejspíš se jim to moc líbilo, i když mně o tom nepověděl ani slovo.

Ve Smetanově síni
Po návratu domů začalo dlouhé a protivné období - zima ne a ne skončit a do toho dostala horečky nejprve Pavla a brzy po ní i Lukáš. Došlo to tak daleko, že jsem dva dny musel zůstat doma i já, abych jim foukal bolístky. Zvlášť pohled na Lukáše s teplotou skoro 40°C byl žalostný. Neměl ani sílu zvednout hlavu a celý den hekal, jako - jako nějaká hekna. 

Ani v nemoci Lukáše neopouštěl dobrý apetit
(ilustrační foto - tady je zdravý jak řípa)

Oblíbená hračka

Kromě hraček má Lukáš moc rád kramaření

Teď už se ale slunce začíná klubat spoza mraků a vypadá to, že snad bude chvíli i teplo. Lukášova tvář se rozjasňuje stejně jako obloha a největší radost měl z úžasné čtyřkolky, která se jmenuje Puky. Ta ho opravdu potěšila a už na ní drandí po kuchyni.

Každý správný Luky
Má čtyřkolku Puky



Žádné komentáře:

Okomentovat