středa 25. června 2014

Zapomenuté narozeniny





Při kontrole svých záznamů jsem zjistil, že jsem veliká ostuda - zapomněl jsem zveřejnit fotografie z Lukášových druhých narozenin! Ano, Lukášovi už táhne na třetí rok - fotky jsme při oslavách udělali, ale zůstaly v šuplíku. Tak to hned musím napravit.

Hurá!!! Konečně mám narozky!

Narozeniny se slavily nadvakrát. Nejprve u babičky a dědy na Máji. Protože na oslavu přišla i prababička, dostal Lukáš kromě kopice dárků dokonce hned dva dorty. A jak byly dorty snědeny, s čímž mimo jiné pomohla i teta Helenka a strejda Honza, přesunul se oslavenec domů.

Takovejch svíček - to se prostě najednou sfouknout nedá! 

Chutnalo všem.

Tam za ním dorazili babička a děda z Doubravice, kteří dovezli dort sice jenom jeden, ale na druhou stranu byl s krtečkem! Pecka, paráda, žůžo! No a kromě dortu přinesli ještě báječnou knížku o lodích, kterou má od té doby Lukáš v autě a neustále si v ní čte.

To je krása.

Já chci krtečka a vy si vemte zbytek dortu.

S dědou a babičkou.

Máme je na mě hrdá.

Už jsem velkej kluk.

Dědo, vem si, je to ňamka.

Co mi to přinesli?

Jů, knížku!


Takže děkujeme všem za blahopřání a Lukášovi přejeme hodně štěstí a zdraví.



Žádné komentáře:

Okomentovat