úterý 19. července 2016

Koupání pod Římovem

S Lukášem jsme se vrátili z úspěšné expedice do Švédska, kde jsme se koupali v chladivých vodách Baltského moře (více o naší výpravě později). A pod vlivem letních veder celá rodina prchla na dopolední koupání do Malše, naší nejčistší řeky. Tedy alespoň já si to o ní myslím.

Jenže s každým panem Jekyllem kráčí i pan Hyde, neboli jak by řekla teta Kateřina, když se řekne "A", musí se říct i "B". Nevím přesně proč - já jsem už kolikrát řekl jen "A" a nic se nestalo, ale prostě to tak je. A Malše nejenže je překrásná a čisťounká, ona je taky tak trochu - chladivá.  

No chladivá, to je eufemismus. Ta voda je neskutečně ledová. Ledová je tak, že mě trochu zebou prsty na nohou ještě dneska, a to uplynulo od koupačky asi čtrnáct dní. Vodu prý hrázný z hygienicko-antiřasových (nikoli rasových!) důvodů upouští někde z hlubin přehrady a já mám pocit, že se poblíž výpustného fífa (jo, tam je v hrázi dírka, a do ní je zastrčeno podobné fífo, jako do sudu s vínem) - tedy že poblíž toho fífa se v útrobách přehrady ukrývá zřídlo.

Ale není to jen tak obyčejné zřídlo, jaké mají dejme tomu v Karlových Varech. Pchá, to jejich má teplotu asi 75 °C. Plus sedmdesátpět! My, na Římově máme - 23,8 °C. Za to dam krk! A tak koupání spíše připomínalo mučení neviňátek. Věřte nevěřte! Koukněte na fotky a pochopíte.


Klid a pohoda pod hrází v Římově.

Všichni se těší do vody.

Uááá, mamíííí. Co. Mi. To. Děláš???

Proboha, zachraňte mě!!!

Tak jo. Ty Lukáši jdi z vody a koukej, jak se tam bude líbit Frantovi.
Uááááá. Néééé.

Nakonec jsme se trochu vykoupali.

Žádné komentáře:

Okomentovat