pondělí 19. listopadu 2012

Chlap jak hora

Lukáš zase dělá pokroky. Byl na pravidelné kontrole, kde bylo ověřeno, že je na svůj věk (8,5 měsíce) nadprůměrně vysoký (77 cm) a váží 9,5 kg. Takže kluk jako buk. Ale nedosti na tom. Zhruba před měsícem se mu (ovšem asi úplnou náhodou) podařilo použít nočník nejen na sezení, ale i pro účel, ke kterému je nočník určen! 


Nočník maskovaný za bicykl.

To vám bylo radosti. A vše pokračovalo dál. Po tom, co několikrát vynechal plavání, byl opět s Pavlou v bazénu. A ukazuje se, že plaváček bude po tátovi. Když se totiž poprvé vynořil po samostatném ponoru pod hladinu, vyfoukl z pusy přímo na mámu proud vody. Přesně jako táta, když eskimuje kajak a vynoří se. Je to takový "verlibí styl."

Ale zatím největší pokrok se ukázal dneska (19.11.12). Lukáš si se mnou chvíli hrál, pak si proti mě sedl a něco důležitého mi vykládal. Potom ke mně natáhl ruce, tak jsem mu podal svoje a v tu chvíli se Lukáš úplně lehounce a hlavně skoro SÁM ZVEDL NA VLASTNÍ NOHY!!!


Vidíte, já se umím postavit na vlastní nohy!

Žádné komentáře:

Okomentovat