úterý 21. července 2015

Pod širákem

Protože Pavla jela nakoupit, nezbylo mi, než pohlídat oba naše potomky. S Lukášem to je snadné - stačí otevřít dveře na ulici. Buď si drandí na odrážedle, nebo v autíčku, nebo (nejradši) si hraje se sousedů Barčou. S Františkem je to trochu těžší. Má právě zkoumací období a když projel jemu dostupné poličky u mně v pracovně, vzpomněl jsem si, jak kdysi Lukáš úřadoval u mně v kanceláři. Je to, jako kdyby místností proletěl hurikán. 


Zvědavec domácí

To jsem všechno našel já!


A protože jsme měli perfektní předpověď počasí, navrhla po návratu z obchodu Pavla, abychom s Lukym konečně šli v noci spát pod širák. Pod borovicí jsme si udělali kutloch a dlouho do noci jsme koukali na hvězdy. Pojmy, jako Corona borealis, Vega, či Deneb, mu zatím mnoho neříkají, ale na druhou stranu, bezchybně pozná letadlo, "To totiž letí a bliká, táto!"

Naše ležení

Tak a jdeme spát

Lukáš ráno v pět...
...spí Lukáš, medvídek i Puky (odrážedlo)

Letecký pohled z balkónu

Noc byla nádherná a Luky se vzbudil ráno po šesté s úsměvem na tváři. Bylo to prý skvělé a brzy to zase musíme zopakovat.


Budíček

Vstáváme!

Žádné komentáře:

Okomentovat