středa 5. září 2012

Už plavu!!!

Dneska měl Lukáš velký den - nejen že mu zítra bude přesně půl roku, ale taky se byl poprvé koupat! Nejprve doma nafasoval úplně epesní plavky. Pak jsme se sebrali a odjeli do Matice Školské, kde mají v dětském centru bazén se slanou a teplou vodou.

Lukášovy nové plavky

Plavky Lukáše moc zaujaly - kdykoli jsem mu dal chvilku času, hned tahal za šňůrku a rozvazoval si je. Nakonec jsem ho podvedl a šňůrku schoval do plavek, jinak jsme v šatně zůstali až do konce hodiny. A pak přišla ta slavná chvíle, kdy jsme vlezli do bazénu.

Lukáš plave

Voda se Lukášovi moc líbila a chutnala mu. Nejdřív jsme se vodou jen tak brouzdali a pak přišly na řadu náročnější cviky - pořád jsem Lukáše nějak natáčel a máchal s ním. Pro mě osobně bylo nejtěžší chodit dokola bazénu, pěkně v řadě za slečnou cvičitelkou a pěti maminkami, hlídat Lukáše, aby se moc nenapil a k tomu prozpěvovat "Běží liška k Táboru..." To chce opravdu silné až ocelové nervy.


To je dobrý tohleto. Co to je? Voda, říkáte?
Sem mně berte častěji!
Ve chvíli, kdy děti začínají o vodu ztrácet zájem, vytáhne cvičitelka figurky zvířátek z pěnové hmoty a je zase o legraci postaráno. Tady mě Lukáš trochu zklamal - odmítl nosit tučňáka (byl takový divně bílý), nejprve se jakž takž spokojil s veverkou, ale největší přátelství nakonec navázal s kachnou. Z pusy jsme mu jí museli se slečnou cvičitelkou tahat spojenými silami.

Úplně nakonec přišel na řadu nejtěžší cvik - slečna Lukášová, tak se totiž ta cvičitelka jmenuje, brala postupně děti pod hlavou, přidržovala je druhou rukou pod krkem a zkoušela, jestli plavou. Když jsme čekali, až na nás dojde řada, zkusili jsme to taky a jak to Lukášovi šlo!!! On vážně plave a k tomu umí bezchybně kopat nohama. Hotovej vodník.

Lukáš a cvičitelka, slečna Lukášová

Pak už přišlo na řadu jen fotografování a převlékání. Teprve v šatně Lukášovi došlo, že se děje něco, na co není úplně zvyklý a dal se trochu do pláče. Tak jsem na něj navlékl co mi přišlo pod ruku a mazali jsme domů, kde ho rychle dala do pořádku Pavla. Ale musím říct, že plavání je bezvadné a už se těším na pokračování.

A Lukáš taky!

Žádné komentáře:

Okomentovat