čtvrtek 11. prosince 2014

Přituhuje!

Ze školky nám přišel poněkud mrazivý pozdrav - jak vidno, venku už mrzne, ale jak též vidno, dětem v lesní školce to vůbec, ale ani trochu nevadí. 

Vtipně tuto fotku okomentoval jeden z otců:
"Sundejte Františkovi tu čepici z očí, nic nevidí! A proč nemá rukavice?!"

A o to přesně jde, zima je jen pocit a Lukáš se ze školky vrací čím dál tím víc nadšený a špinavý! A kromě toho, s velkou pomocí spolužáků, už i pěkně mluví. V autě jsme měli nedávno následující výměnu:

Já nadávám na pomalé řidiče, protože spěcháme k babičce a dědovi na sídliště a do toho Lukáš prohlásí: "Jeď, ty blbečku!" Málem jsem vypadl z auta, protože tuhle invektivu jsem dneska nepoužil. Pln naděje, že to chytil ve školce, se ho ptám: "To se neříká! Kdo tě to naučil?" Odpověď je jasná: "Táta!" Tak jsme ještě krátce podebatovali o vhodnosti těchto slov: "To bys neměl říkat, já myslím, že to není hezké!", ovšem Lukáš se nedal: "Já myslím, že je to hezké." A bylo vymalováno. 

Máme opravdu krásné období!

Žádné komentáře:

Okomentovat