pondělí 17. prosince 2012

Dítě štěstěny

Lukáš bude mít v životě velkou kliku! Já jsem totiž nikdy nic v žádné loterii, nebo něčem podobném nevyhrál. Až teď! A pro Lukáše.

Na webu Hiking in Finland se účastním celý prosinec otevírání adventního kalendáře. To spočívá v tom, že každý den vyplním mail a odpovím na nějakou lehkou otázku. Pak jsem zařazen do slosování o výhru z toho dne. Většinou jsou to nějaké věci na táboření (batohy, vařiče apod.), tedy záležitosti jen a jen pro mně.

No a najednou v neděli tam byla tahle krásná švédská kombinéza, kterou určitě neobleču. Ta je jasně pro Lukáše.

To bude švihák!!!


Ještě jsem si z toho dělal legraci a říkal Pavle, že to určitě vyhrajeme. A bingo! V pondělí ráno jsem dostal mail, že je naše. Teď si jenom máme vybrat jakou chceme velikost a barvu.

To je tedy něco. Doufám, že to takhle půjde i nadále a hned, jak začne chodit, budu Lukáše posílat do trafiky pro výherní losy.

Žádné komentáře:

Okomentovat