neděle 16. prosince 2012

Předvánoční paběrky

V rámci předvánočního úklidu jsem prohledal paměťové karty našich fotoaparátů a našel ještě pár důležitých záběrů z poslední doby. Tady jsou i s komentářem.

Nejprve série "Nový stolek":

Lukáš se konečně dočkal vlastního stolku.

Stolek je přidělaný na sedačku a Lukášovi přinesl spoustu zábavy.

Kromě toho, že z něj může házet věci na zem (což člověka vždycky pobaví),
si u stolu může konečně pořádně číst.

A čtení to je pro Lukáše taky velká zábava.
Dokonce už mě umí ignorovat, protože je to, co čte
zrovna hodně napínavé.


A další zábava se stolkem spočívá v tom, že si máma myslí, že jsem za stolkem
pevně posazenej a nevylezu.
Ta se ale plete!

Pak tady mám pár obrázků z našeho výletu po keškách. Sice napadlo trošku sněhu, ale naštěstí ne tolik, aby nám to znemožnilo hledat skryté poklady. Lukáš se s chutí přidal k naší výpravě.

Průběh měl náš výlet stejný, jako vždycky.

Lukáš nejprve všechno pečlivě sledoval,
aby po zhruba hodině na čerstvém vzduchu...

...usnul jako nemluvně.

A teď novinky z domova. Lukáš už s chutí baští banány a jablka. Tedy ta jablka spíš cucá, ale opravdu mu jedou! A dneska (16.12.12) Pavla objevila, že Lukášovi začíná růst zub, takže teď do něj ta jablka začnou teprve padat!

Oslintám tátovi jabko!

Lukáš si našel v kuchyni kámoše.
Je to trouba.

No a poslední fotografie jsou z minulého týdne. Já jsem odjel na služební cestu do Itálie (kde bylo 7° C nad nulou, modré nebe a slunce), zatímco doma napadla sněhová nadílka. Pavla tedy vytáhla sáňky a trochu Lukáše povozila. Ovšem Lukáš ještě neumí vyvažovat a tak to dopadlo tak, jak to dopadnout muselo.

Juchů mami, jdeme sáňkovat.
Poté, co Pavla Lukáše vyklopila a oklepala z něj sníh,
se zase začal chechtat.

A zase se utahal tolik, že doma hned usnul.
Všimněte si, jak se přikryl.

Žádné komentáře:

Okomentovat