pondělí 12. března 2012

První zápis

Konečně mě napadl nejjednodušší způsob, jak zveřejňovat Lukášovy fotografie a občas i nějaké zprávy. Založím mu blog!



Pro začátek nějaká data:
  • 12. 07. 2011 mi Pavla po návratu z Islandu oznámila, že její nevolnosti na trajektu nepramenily z rozbouřené hladiny moře (ta totiž vůbec rozbouřená nebyla), ale protože "čekáme miminko!
  • 26. 07. 2011 jsme dlouho do noci debatovali a nakonec vybrali jména: Martina a Lukáš. (Já jsem ještě dlouho potom trval na tom, že to bude Martina)
  • 04. 06. 2011 Pavla byla na prvním ultrazvuku. Vše bylo v pořádku a VIDĚLA PRSTY!! Do kolonky "počet plodů" napsal pan doktor: "1x".
  • 27. 08. 2011 jsme odjeli na výlet do Nových Hradů, kde jsme studovali knížku "Líný rodič" a moc se těšili na domácí práce prováděné lidskou silou.
  • 29. 08. 2011 Pavla přinesla  z ultrazvuku první obrázek
Na tomhle obrázku jsem nerozeznal skoro nic 
  • 19. 11. 2011 na výletě Českou Kanadou spořádala Pavla k snídani 3,5 rohlíku!
  • 24. 09. 2011 v krásném babím létě jsme se v hotelu Ostrovec ve Volyni vzali.
  • 20. 10. 2011 proběhl tzv. "velký ultrazvuk" u MUDr. Čutky v Mladém. Pan doktor byl trochu zvláštní, ale všechno je v pořádku. Až na drobný detail, nebude to Martinka, ale Lukáš :-) Měří 25 cm a váží 350 g.
Je to kluk!
(Jak to poznali??)
Koncem února 2012 Pavle při kontrole neustále vytýkali, že se Lukáš málo hýbe, tak byl závěr těhotenství trochu nervózní, ale dopadlo to dobře a Lukáš přišel na svět 6. 3. 2012 ve 03:50. Vážil 3,8 kg a kolik měřil nevíme, protože to se už neměří. Ale když odcházel v pátek 9. 3. z nemocnice, měřil 51 cm.

Žádné komentáře:

Okomentovat