úterý 13. března 2012

První týden

První Lukášův týden (z mého pohledu) byl velmi výživný.

Úterý (den 1.)
Odpoledne po porodu jsem se na něj šel podívat s rodiči (u nemocnice jsme se potkali s výpravou druhého mančaftu - Pavly rodiče nás tentokrát předběhli). Lukáš na mě chvíli koukal jedním okem (šetří totiž síly a tak pokud to není úplně nutné, používá jen jedno) a pak se rozhodl, že spaní je daleko lepší zážitek.

Lukáš v porodnici na chodbě
Po příjezdu domů jsem dohnal spánkový deficit - na rozdíl od Pavly jsem spal od sedmi do sedmi. Ovšem nenaspával jsem to jen tak zbůhdarma a nebyl jsem sám, kdo měl spánkový deficit.

Středa (den 2.)
Lukáš řešil nedostatek spánku přes den - takže ve středu prospal celou mojí návštěvu (tentokrát jsem dorazil v doprovodu strejdy Honzy a tety Helenky). Z toho důvodu si ani neprohlédl svojí první knížku - teorii kvantové mechaniky, kterou mu dal strýc Honza.

Ovšem ještě před tím mi poslala Pavla krásnou MMS zprávu - Lukáš se poprvé sám a bez pomoci napil! Obrázek ve zprávě byl doplněn komentářem: "Ten se má!"

Sláva!!!
Já jsem využil naspané hodiny večer. V hospodě Sahara se konalo Vítání nového eskimáka, za účasti Grónského klubu. Lukáš dostal pruhované námořnické triko a já opici.

Čtvrtek (den 3.)
Tímpádem jsem byl další den zase úplně mimo. Do nemocnice jsem přivezl tetu Alenu. Lukáš tvrdě vzdoroval jakýmkoli pokusům o sblížení a ihned si vyžádal krmení, takže návštěva byla velmi krátká. Za odměnu nám sestra vycídila doma okna, umyla podlahu a vypila kafe. (Ještě jednou Ti děkujeme!)

Pátek (den 4.)
Domácí příprava se vyplatila. V pátek v devět ráno jsem se dostavil do nemocnice naposledy - vybaven přenosným zařízením jsem Lukáše a Pavlu, v ten krásný a slunečný den vyzvedl. Tak jsme všichni spolu v krásném a vysmýčeném domě!

Sobota (den 5.)
Sobota proběhla ve znamení vody - Pavla byla doma s Lukášem a babičkou Milenou, já spolu s Honzou, Helenkou a dědou Honzou vyrazil na krátké splutí Vltavy (popis naší cesty zde).Ale už od Dívčáku jsem byl celý nesvůj, jak to doma jde a ačkoli jsem měl zcela jistě nejpomalejší plavidlo, hnal jsem skupinu (daleko za sebou).

V sobotu ráno.
(ty pupínky zmizely do večera)
Doma se mezitím děly překotné věci - Lukáš byl poprvé nabalen a zabalen a trávil první hodiny svého života mimo dům. Odpočíval v kočáru na terase a dával pozor na to, aby máma s babičkou dobře přesadily pažitku (táta totiž potřebuje stěhovat kompost.)


Poprvé venku

Neděle (den 6.)
Zatímco já jsem vyrazil do Krumlova na bazén (pravidelný trénink s Grónským klubem), Pavla zůstala s Lukášem doma. Tento den byl význačný tím, že to byl první den, kdy se nic význačného nedělo.
Tak skončil Lukášův první týden na světě.

Žádné komentáře:

Okomentovat