pondělí 19. března 2012

Zásadní otázka

Netrvalo to dlouho. Asi 13h 26 minut po porodu už byla na světě nejčastější otázka, která zrození potomka pronásleduje, jako berňák drobného daňového poplatníka:

Po kom to dítě vlastně je? 


Je po mamince?
Komu je Lukáš podobný, to vážně netuším - přišlo mi, že nos má po mamince, má ho přece tak malý. Ale je fakt, že jsem porovnával absolutní velikost nosu a odmítl vzít do úvahy, že mám o něco větší tělo. Když jsme byli v době těhotenství na vyšetření u MUDr. Čutky, první na co se zeptala Pavla bylo: "Bude mít hlavu jako tatínek?" Moderní genetická věda ústy tohoto lékaře Pavlu uklidnila, že porod hravě zvládne, protože hlavu má kluk vždycky po mamince.

Nebo po tatínkovi?
Mně Lukáš nejvíc připomíná, když se mu něco nelíbí. Dělá přesně ty samé otrávené ksichty jako já, mračí se jako já. No, v sobotu se naučil jako já vypláznout jazyk a teď už jen zbývá, aby se naučil smát jako já. První náznaky už tu jsou.

Těžko říct.
Ale bude z něj Superman! Všimněte si té pozice rukou...

Tady je podoba víc než zřejmá!

Celou debatu trefně ukončila teta Marta (tedy - moje teta, aby bylo jasno). Sestřenice Janina mi totiž napsala: 

>>My jsme mámou koukali na Lukáškovo fotky a máma pronesla památnou větu: „Bože, ten kluk je celej Vítek…….(odmlka)….anebo jsou všechny malý děti podobný Vítkovi!!!! (HA!HA!) <<

Žádné komentáře:

Okomentovat